جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۷
۰ نفر

طرح بازنگری در طرح ترافیک شهر تهران از مدت‌ها پیش آغاز شده و شرکت مشاور براساس مطالعات صورت گرفته یا در دست انجام، درحال کار کردن روی جزئیات آن است. طبق برنامه حدودا تا ۲ ماه آینده طرح ترافیک جدید مشخص و پس از مصوب شدن، از سال آِینده اجرایی خواهد شد.

محسن هرمزی

همشهری آنلاین، محسن هرمزی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران درباره آخرین وضعیت بازنگری در طرح ترافیک جدید شهر تهران گفت: طبق قراردادی که با شرکت مشاور داریم، طرح بازنگری و جزئیات مربوط به آن تا آذرماه آماده خواهد شد تا پس از آن ابتدا در شورای ترافیک تهران و در ادامه شورای ترافیک کشور مطرح شود. پس از تصویب و نهایی شدن طرح، از سال آینده طرح ترافیک جدید اجرایی خواهد شد.

او درباره تغییرات ایجاد شده در طرح بازنگری هم افزود: یکی از مباحث مطرح شده در طرح بازنگری، ادغام محدوده طرح ترافیک و محدوده کنترل آلودگی هوا است که بر اساس آن بخش هایی از این محدوده ها کاهش پیدا کرده و قسمت هایی نیز اضافه خواهد شد. پس از نهایی شدن جزئیات، در مراسم رونمایی از طرح ترافیک جدید جزئیات و بیشتر و تغییرات صورت گرفته و دلایل مربوط به آن به شکل مفصل توضیح داده خواهد شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران درباره آخرین وضعیت اتوبوس های برقی نیز گفت: تا به امروز ۱۰ دستگاه اتوبوس برقی وارد کشور شده و ۱۰۰ دستگاه نیز بارگیری و با کشی درحال حمل شدن به سمت بندرعباس است.

کد خبر 889623

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha